fredag 7 augusti 2015

Ja vilket dygn är vi på nu

Nu går det så himlaaaaaaaaaaaaaa fort så jag kan inte hålla reda på vilket dygn det är, men jag chansar på att det är 52 idag.
Idag har de blivit besiktigade och chippade, en väldigt tråkig veterinär hon sa överhuvudtaget ingenting mer än allt var normalt. Väldigt tystlåten var hon och jag får säja att det var bebisarna också, dom skötte sej exemplariskt!!!!!!!!!!!
 Inga bekymmer med att åka bil, på vägen hem stannade vi ett antal ggr för att vi skulle uträtta lite små grejer, typ köpa hundfoder och lite sånt.

hemma igen såg det ut så här
igår fick de träffa mamma Sweas bästa kompis Lotus hemma hos Lotus
Hos Lotus fick de även träffa Wiggo en Stabyhound
Så nu har de kommit en bit, att även träffat hundar som inte är cocker tycker jag är bra
I onsdags fick de även träffa Madames storasyster, en trevlig liten dam som säkert inte har några som helst problem med att få en liten Madame i huset.
De har blivit riktiga små apportörer

Soyas petflaska, hon är lika sur var gång hon upptäcker att dom lånat den



Så har vi då familjens badpojke ERNST han baddae i vatten skålen när Madames familj var på besök. Och även i Lotus vattenskål igår, han gillar vatten den gossen,  faktiskt den första här som badar i vattenskålen. Jag är glad at han inte tycker den vi har här inne är så inbjudande, för han plaskar rejält men jag lyckades inte fånga det på bild. ( vi ska testa imorgon)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar